manoutena logo



„Utenos trikotažo“ grupė uždirbo 23,7 mln. eurų pajamų: auga pardavimai DACH regione ir nuosavi prekių ženklai

UT bendrovės fotoSBA valdoma tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per devynis metų mėnesius pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 23,7 mln. Eur – beveik tiek pat, kiek tuo pačiu metu 2018 metais. Atskirai „Utenos trikotažo“ bendrovės pardavimų pajamos trečio metų ketvirčio pabaigoje siekė 20,8 mln. Eur, t.y. 1,7 % mažiau nei pernai. Funkcinių-techninių drabužių gamintoja „Šatrija“ realizavo produkcijos už 2,77 mln. Eur arba 13,5 % daugiau nei 2018 metais.

Per devynis šių metų mėnesius „Utenos trikotažo“ grupė uždirbo 0,58 mln. Eur ikimokestinio pelno, kai 2018 m. jis siekė 1,2 mln. eurų. Grupės EBITDA šiemet siekė 1,12 mln. Eur arba 40,3 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai.

„Trečiojo ketvirčio rezultatus lėmė lėtėjanti Europos ekonomika, kuri veikia ir drabužių vartojimo įpročius. Mados prekių ženklai patiria įvairių sunkumų – tą ypač jaučiame Skandinavijos šalyse, kur dėl mažėjančių pardavimų klientai buvo priversti mažinti užsakymų apimtis. Vis dėlto, „Utenos trikotažo“ įdirbis pritraukiant tikslinius klientus, lyderystė vystant inovatyvias medžiagas ir naujų eksporto klientų pritraukimas leidžia tikėtis nuosaikaus augimo metų pabaigoje“, – sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.

Pagrindiniame „Utenos trikotažo“ eksporto regione – vokiškai kalbančiose šalyse (DACH) – pardavimai augo 16,5 %, o Lietuvoje grupės produkcijos realizuota 18 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Nuosekliai auga „Utenos trikotažo“ vystomi prekių ženklai UTENOS ir ABOUT, kurių produkcijos per devynis metų mėnesius parduota už 2,85 mln. Eur, t. y. 9,3 % daugiau nei tuo pačiu metu 2018 metais.

„Ir toliau orientuosimės į tai, kur esame stipriausi – užsakomuosius tekstilės gaminius ir ekologišką gamybą. Užsakovams galime pasiūlyti medžiagas iš sojos, jūros dumblių, kavos tirščių ar mėtų pluošto. Netradiciniai sprendimai ir naujų technologijų panaudojimas yra tai, kas padeda stiprinti konkurencinį pranašumą ir į ką orientuojasi sėkmingai veikiantys užsakovai“, – priduria A. Šabūnas.

SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ – didžiausia ir viena moderniausių tekstilės gamintojų Vidurio ir Rytų Europoje. Be užsakomosios gamybos bendrovė valdo du mažmeninės prekybos prekių ženklus – UTENOS ir ABOUT. 2017 metais „Utenos trikotažas“ tapo pirmąja Lietuvos bendrove, prisijungusia prie „Greenpeace“ projekto už švarią madą „Detox“. „Utenos trikotažo“ įmonių grupei taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ bei „Mrija“ (Ukraina).

UT bendrovės foto

UT Rytis Petrauskas

 

Panašūs straipsniai

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas