Utenos verslo informacijos centras nuo šių metų pradžios administruoja Jaunimo integracijos į darbo rinką skatinimo programą, kurią inicijavo Utenos rajono savivaldybė. Sėkmingai veikianti programa šiemet vasaros darbą susirasti padėjo jau 78 nepilnamečiams jaunuoliams, o programa pasinaudojusios įmonės už kiekvieną įdarbintą 14–17 m. amžiaus asmenį gauna iki 400 Eur siekiančias kompensacijas. Nusprendėme pasidomėti, kokiomis nuotaikomis gyvena įmonės ir kaip sekasi jų naujiesiems darbuotojams. Pradedame straipsnių ciklą, kuriame supažindinsime su Jaunimo integracijos į darbo rinką skatinimo programos dalyviais – jaunimą padirbėti vasarai priėmusiomis įmonėmis bei vasaros atostogas į darbą iškeitusiais mokinias.
Birželio 12–13 dienomis, Dubingiuose, poilsio namuose „Auksinė giria", 24 pirmų ir antrų klasių seniūnai iš Utenos rajono gimnazijų dalyvavo lyderystės įgūdžių stiprinimo mokymuose pagal Utenos Dauniškio gimnazijos mokinių tarybos projektą „Z lyderių laikas", kurį finansavo Utenos rajono savivaldybė. Dvi dienas vaikai mokėsi lyderystės, akis į akį susidūrė su savo baimėmis, nepasitikėjimu, priėmė visus gamtos ir žmogaus jiems siųstus iššūkius, įveikė visas kliūtis, grįžo dvasiškai ir fiziškai stipresni, visapusiškai užaugę.
Liepos 1–7 dienomis Plk. Prano Saladžiaus šaulių 9-oji rinktinė Utenos rajono Vyžuonų miestelyje organizuoja mobiliąją vaikų vasaros stovyklą.
Ar žinote, iš kur kilo Dubingių pavadinimas, kas yra socialinio draudimo įmokų „grindys", kokia yra vandens virimo temperatūra ir kiek „sveria" pitonas? Šiuos ir panašius klausimus tarsi riešutėlius visą sezoną gliaudė „Sodros" ir Roberto Petrausko organizuotos Lietuvos gimnazijų protų kovų lygos „Nepamiršk parašiuto" dalyviai. Kovo 21-ąją vyko sezono finalas ir paaiškėjo 20 komandų, dalyvausiančių balandį sostinėje vyksiančiame SUPERfinale.
IT_Bebras – tarptautinis informatikos ir inžinierinio, loginio, algoritminio, analitinio, procesinio mąstymo konkursas moksleiviams. Tai unikalus projektas, sugalvotas ir pradėtas įgyvendinti Lietuvoje 2004 m. Jo tikslas – atskleisti mokiniams (ir mokytojams) informatikos mokslo grožį, supažindinti su pagrindinėmis informatikos ir informatinio mąstymo sąvokomis, ugdyti mokinių kūrybiškumą, informacinę kultūrą, algoritminę ir kompiuterinę mąstyseną.